רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות

המרגלת רות - אשר לב
המרגלת רות
אשר לב
ב'המרגלת רות' אשר לב בוחן יחסי סובייקט-אובייקט. חציה הראשון של העבודה חושף סיפורי גוף מופשטים שמתקיימים במסגרת פעולות מעשיות של היומיום - ניסור עץ ודפיקה על פטיש. חציה השני של הכוריאוגרפיה פונה לעולם דמיוני שבו המרגלת הופכת למכשפה שמחבקת את בול העץ שעליו היא עתידה להישרף, בעוד האיש הערום ללא המסור נופל ומתנועע על גחונו. "הרקדת" השימוש באובייקטים בחלק הראשון והפניה לעולם של 'דמיון שיטתי' בחלק השני, מדגישים שאובייקטים אינם מתקיימים בנפרד מהאדם אלא כתופעות בתודעתו.
כוריאוגרפיה: אשר לב
מופיעים: רות ולנסי, אשר לב
תודה לרות על היצירתיות הרבה והתמיכה הבלתי נלאית.