רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
מאת יוסי יזרעאלי ובבימויו.
בהשתתפות: אורה מאירסון, רועי הורביץ
"מחזה בתוך מחזה": שחקנית צמרת שכוכבה דעך פוגשת במחזאי צעיר שכתב עבורה תפקיד, אשר אמור להשיב לה את תהילתה.
את המחזה הוא כתב על פי האוטוביוגרפיה שלה, או נכון יותר לומר – על פי מה שהיתה עשויה להיות הביוגרפיה שלה לולא 'נעלם' בנה התינוק.
המחזאי, שמילדות אימץ את השחקנית כאם דמיונית, מאמין שהוא בנה הזנוח.
פגישת העבודה הראשונה – והאחרונה- שלהם עומדת במרכז ההצגה. המציאות מול התיאטרון, הצגה בתוך הצגה, או הצגה מחוץ להצגה, שבסופה כלל לא ברור מהי נקודת ההתחלה או הסיום שלה.
יוסי יזרעאלי בוחר להתחיל את דרכו החדשה ככותב דווקא בתיאטרון תמונע, על בימת הפרינג'. בחירה שלדבריו מעניקה לו את החופש היצירתי אשר נדרש לו למחזה ביכורים. אל הפרוייקט המיוחד הוא מגייס את אורה מאירסון, שחקנית ותיקה ומוערכת ששיתפה איתו פעולה פעמים רבות בעבר (בין היתר כתהילה ב "תהילה" עפ"י ש"י עגנון בתיאטרון החאן) ואת רועי הורוביץ, שחקן ובמאי, דרמטורג תיאטרון באר שבע, מהשחקנים הבולטים על בימות הפרינג' ומי שכבר מככב בהצגות: "שעונים", "מיי פירסט סוני" , "מועדון הקופים הירוקים" ו "העורבים של מר ולסר" בתיאטרון תמונע.
הילד הקטן והאם הגדולה העסיקו את יזרעאלי גם בספר שיריו הראשון, 'מהנדס העיר' (סדרת ריתמוס, הוצאת הקיבוץ המאוחד). מערכת היחסים ההזויה, הבלתי אפשרית, המחייה וממיתה בו בזמן, שבין האם והבן- מצאה את דרכה, בסופו של דבר, מן השירה אל המדיום שאין מתאים לה ממנו: התיאטרון.
"כי תיאטרון עבורי הוא שירה בשר ודם, הזיות בשר ודם, בשר ודם שהוא חלום, מקסם שוא".