רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
המלך הולך למות - גרסת רוקנרול
משך ההצגה: כשעה
20% הנחה לגמלאים/סטודנטים/חיילים
מותנה בהצגת תעודה בלבד
ניתן לחנות גם בחניון אחוזת החוף ברח' רבניצקי 6, הסמוך לתיאטרון
הרוקסטאר האלמותי ואל הקומדיה - המלך בראנז'ה - מתעורר אל הבוקר האחרון בחייו.
לשתי נשותיו, זו שהוא אוהב וגם אישתו, מצטרף רופא החצר, ויחד הם דוחקים בו להבין - "אתה הולך למות בסוף ההצגה".
אבל הוא המלך. הוא ימות כשהוא ירצה, כשיהיה לו זמן, כשהוא יחליט.
מהעיתונות:
״זו הצגה מלאה ברגש שמצליחה ליצור חלל תיאטרוני חי המספק לצופים גם מקום לאסוציאציות האישיות. בעבודת היוצרים ניכרת רצינות ומחויבות רגשית מיוחדת. הם עולים לבמה ומביאים משהו אמיתי, מתמצית חיינו... הקאסט נלהב ואנרגטי. יש קטעי משחק חזקים, כמו אלה שבהם שיר ברנשטיין כמארי שואלת, כמתחננת.. ומצליחה לגעת ללב של כל מי שחווה אובדן של אדם אהוב. דנה אלעזר, כמרגרט הקשוחה, אמינה ובעלת נוכחות. גל דורנפלד כרופא משכנע ומדויק. טל וניג, שלו תפקיד מאתגר, מצליח להחזיק אותו על כתפיו בכבוד״ (ננושבתאי, הארץ)
״הפקה מבריקה של מחזהו של אז׳ן יונסקו "המלך הולך למות".. הצגה שהופכת את בני מעי הצופים: הם מחכים לטרגדיה, ומקבלים קומדיה.. הודות לתרגומו הנפלא של דורי פרנס, והעיבוד הכה ייחודי שעשתה הבימאית המחוננת מתן דרעי בדש, זוכה הקהל למופע מרהיב המבוסס על עיצוב תנועה מסחרר של אמנון פלד, תלבושות עשירות בפרטים ועשויות באותנטיות שיצרה נטע אמיתי״ (עליסבליטנטל, News1)
״הצגה מיוחדת מאוד מצחיקה אך יחד עם זאת, טרגית ובעיקר מעוררת שאלות פילוסופיות כמו: מהו הגורל האם יש למישהו גם אם הוא מלך עשיר וכוחני שליטה על מתי ימות? האם הוא פוחד מהמוות או מאובדן שליטה? האם תמיד נהיה רלוונטיים?״ (ציפישמיר, מגזיןמוקסיני)
״׳המלך הולך למות׳: אופרת רוק מלכותית על החיים עצמם.. הצליח לגעת בי, עד דמעות ממש.. הוצפתי ברגשות ובזיכרונות על היקרים לי שהלכו לעולמם״ (אביבהרוזן, מרתהיודעת)
מתוך ראיון עם מתן דרעי בדש: ״השאלה העיקרית היתה ׳באיזה אופן זה רלוונטי לדור שלנו?׳. הכנסנו תכנים כמו הפלישה של רוסיה לאוקראינה, מסעות הבחירות בארץ ושיגעון הגדלות של טראמפ.. גם מנהיגים גדולים יכולים להיות עיוורים לקושי ולאבד שליטה. אם ממשיכים לשלוט אחרי שזמנם תם, הם מדרדרים את העם כולו״ (ליעדורבר, ראיוןלעיתוןידיעותאחרונות)
Exit the King: delightful modern absurdism. Ionesco meets 1970s rock in an Instagram-friendly adaptation by Tmuna Theater.. Badash gained an absurdist play for Gen Z. The audience cheered the excellent performance at Tmuna.. (Hagay Hacohen, Jerusalem Post)
עיבוד לבמה ובימוי: מתן דרעי בדש בעקבות מחזה מאת: אז'ן יונסקו // תרגום: דורי פרנס // תפאורה ותלבושות: נטע אמיתי // מוסיקה מקורית: דניאל שמר // השיר "אני אחכה" מילים ולחן: אפרת בן צור, זמרת: גילי גנני // תאורה: רותם אלרואי // עיצוב תנועה: אמנון פלד // ע.במאית: תומר גת // ליווי אמנותי: שי שבתאי, מירב לחמן // שחקנים: טל וניג, דנה אלעזר, שיר ברנשטיין, גל דורנפלד
ההצגה נתמכה על ידי קרן רבינוביץ' - מת"ן, ועל ידי הקרן ליוצרים עצמאיים, משרד התרבות.