רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
פנטזיה על לידה מחדש
זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר ופרס עיצוב התאורה, פסטיבל עכו 2014
שלי מצלמת, מתעדת את עצמה בסדרה של 365. אלכס כותבת את הבלוג "מרגריטה". אנה פרנק בורחת מרכבת שיוצאת למקום בו שולט הרוע האנושי.
מסע בתת-מודע של כולנו, שיוצא מירושלים לאמסטרדם ונע בעולמות וירטואליים, על התפר שבין הקיים למדומיין. על התום שבנו וכל הדרך להתנפצות שלו.
לידה מחדש, אהבה אמיתית וחיים אחרים רחוק מכאן, שיש בהם יותר מהישרדות פיזית.
"מרשים מאוד. נוגע, חריף, מטלטל רגשית, סקסי, אובדני.." הלל מיטלפונקט
"משהו נדיר בפני עצמו" צבי גורן, אתר הבמה
"לכו לראות את ההצגה הזאת. יש בה יופי וכאב ואהבה והשתוקקות ורצון עז לחיים ונעורים ואמת" אייל שכטר (אבטיפוס)
כתיבה ובימוי: ראובן קלינסקי
עיצוב תאורה: אורי רובינשטיין
דרמטורגיה: מיכאל מוריס רייך
מוסיקה מקורית: אילן גרין
עיצוב תלבושות ואביזרים: מאיה מידר מורן
יעוץ אמנותי : אבי גיבסון בר-אל
ע. במאי: סופיה נולר
וידאו: נטע לי פלדסמן
הפעלת וידאו: אנדרי יודישקין
ניהול הצגה: כרמל ראובני
שחקנים: נועה הר ציון, אלירן כספי, סוזאנה פפיאן, ג'סיקה קראץ
"שיר אשכבה לדור אבוד, חווית תיאטרון המורכבת מדיאלוגים, מסוג של פרפורמנס ושירה, ובכלים האלה הוא מרשים מאד, נוגע, חריף, מטלטל רגשית, סקסי, אובדני ... " הלל מיטלפונקט
"מסע מקורי, מרתק ולא קל לעיכול... קלינסקי מצליח להעביר את התהייה הקיומית של המחזה המורכב באמצעות המשחק המהודק שהוא מפיק מארבעת המבצעים, שגם בפעם השנייה שצפיתי בהם, נראים כחווים את תפקידיהם כבראשונה. משהו נדיר בפני עצמו.... חוויית תיאטרון אחר משמעותית ומומלצת לצפייה " צבי גורן, אתר הבמה
"חוויה רגשית חזקה " סלונה
"היצירה אמסטרדם בלוג מצליחה לשזור באלגנטיות, אינטליגנטיות ואסתטיקה מדוייקת שיח אותנטי וחשוב בין העצמי והאחר, בין המציאות והבידיון, בתוך גבולות הפער הבלתי ניתן לגישור. המחזאי-בימאי מצליח לחצות את מיגדרו הוא ולבטא קול נשי עמוק, מורכב ובו בזמן צלול ומטריד. מעשה אמן החושף שכבות שכבות של כאב, פיוט ואמת." מרטין מוגילנר, יוצר ובמאי.
"עשר הדקות הפותחות כמעט ללא מילים הן לא פחות ממרתקות... נועה הר ציון, בתפקיד שלי, מרתקת וכובשת, אמינה במצוקתה, כובשת באהבתה, יוצקת על הבמה אנרגיה ועניין." YNET
"כוראוגרפיה מדויקת של אורות ותנועה.. כמו סרט של ברגמן. עבודת המשחק של כל השחקניות ושל אלירן כספי בוידאו ראויה לשבח. מדויק, ביחד וכל כך חשוף." יונתן שוורץ
"אמסטרדם בלוג- נפשות תועות" - צבי גורן/הבמה