הנחש

אנסמבל אספמיה מציג:
"הנחש"

הצגת יחיד עם שרון אלכסנדר. קומדיה חריפה ושנונה על אהבה, תשוקה, קנאה, רצח והנחש שבתוכנו.

מאת: לואיג'י מלרבה
בימוי: דליה שימקו
משחק: שרון אלכסנדר
תרגום: מרים שוסטרמן-פדובאנו
עיבוד לבמה: דליה שימקו, שרון אלכסנדר
מוסיקה מקורית: איסר שולמן
עריכה מוסיקלית: טלי דזיאלובסקי ושרון אלכסנדר
עיצוב תפאורה: אלכס ברויטמן
עיצוב תאורה: יעקוב סליב
בימוי וידאו: יריב בן יהודה
תנועה: ליאת אקטע
עוזרות במאית: מיטל חורי, טלי דזיאלובסקי
הפקה: אנסמבל אספמיה

בעל חנות לתקליטים ישנים, חובב מושבע של זמר עברי,
מגיע לתחנת משטרה ומגולל סיפור אהבה, יוצא דופן, לצעירה מסתורית,
שמהלכו נחשפים צדדים אפלים באישיותו.
קומדיה שחורה, חריפה ושנונה על תשוקה, קנאה, רצח ויחסי הגומלין המעוררים
פליאה וחלחלה בין הממשות ובין הדמיון.

מהביקורות:

"שרון אלכסנדר בהופעה וירטואוזית שמפעימה את הקהל והמבקרים"
"שרון אלכסנדר נותן הופעה מופתית"
(מאיר ויזלטיר)

"הצגה שמצליחה להביא אותך למקומות הנכונים"
" אלכסנדר מגיש ביצוע אמין, נקי,משעשע ומשכנע, עם חיוך אירוני...
שיתוף הפעולה בינו לבין הבמאית דליה שימקו מסתמן כהצלחה גדולה "
(שי בר יעקב, ידיעות אחרונות)

"יש בהצגה איכויות קומיות נהדרות והיא שחררה ממני צחוק רב"
(אורית אגמי)

טריילר ויידאו של ההצגה

אנסמבל אספמיה רואה את ייחודו האמנותי בעיסוק ביצירות יהודיות קלאסיות, היסטוריות ומודרניות, שיעשירו את השיח תרבותי וייצגו את התרבות היהודית- חילונית בארץ ובעולם.
האנסמבל עוסק בעיבודים לבמה של יצירות ספרותיות מונומנטאליות ("חיי נישואים"), חומרים מהשירה העברית לדורותיה ("יונה וולך-המופע"),מחזאות ישראלית מקורית
("אחוזת וייס") החושפות ומאירות את התהוותנו כעם יהודי, תוך העדפת חומרים העוסקים בצדדים האפלים של החברה. בכל הפקה יש חיפוש אחרי שפה שונה. נטורליזם מוחלט המערבב בין תיאטרון  ומציאות ב"מבוך המראות" וסגנון קולנועי המשלב השפעות מטרנטינו ואלמודובר והופך לשפה בימתית ייחודית ("אחוזת וייס"). כמו כן הפקות האנסמבל משתמשות ברבדים שונים של השפה העברית מסלנג ("מבוך המראות") ועד לשירה ארכאית כמו שפתו של דוד פוגל ב"חיי נישואים". כל זאת בכוונה להשיב לבמה את העברית המגוונת והפואטית.
מייסדת ומנהלת אמנותית אנסמבל אספמיה, דליה שימקו

http://www.ensemble-aspamia.com/

 ההצגה ב- 9/9/15 מומנה במסגרת ימי תרבות של מפעל הפיס.

צילום: יואב בראל (הגדל)
עבור לתוכן העמוד